Obchodní podmínky  

1. Přijetí podmínek

Používáním webových stránek nebo mobilní aplikace Skyroll Casino Česká republika (souhrnně dále jen „Služby“) potvrzujete, že jste si přečetli, porozuměli a souhlasíte s těmito Obchodními podmínkami, Zásadami ochrany osobních údajů a dalšími specifickými pravidly, která se mohou vztahovat na jednotlivé hry, bonusy nebo propagační akce. Tyto podmínky představují závaznou dohodu mezi vámi (hráčem) a společností Skyroll Casino.

Pokud s těmito podmínkami nesouhlasíte, jste povinni okamžitě ukončit používání Služeb. Pokračováním v používání webu vyjadřujete svůj souhlas s aktuální verzí podmínek.

Skyroll Casino působí na základě licence vydané Ministerstvem financí České republiky a pod dohledem Celní správy ČR. Provoz je v souladu se zákonem č. 186/2016 Sb., o hazardních hrách, a s veškerými souvisejícími právními předpisy České republiky a Evropské unie.

2. Oprávněnost k účasti a územní omezení

Služby Skyroll Casino jsou určeny výhradně osobám starším 18 let, které mají trvalý pobyt na území České republiky a splňují podmínky stanovené platnými právními předpisy.

Registrací účtu potvrzujete, že jste dosáhli plnoletosti, máte plnou způsobilost k právním úkonům a nejste zapsáni v Registru osob vyloučených z účasti na hazardních hrách, který spravuje Ministerstvo financí.

Používání VPN, proxy serverů či jiných metod pro skrytí vaší skutečné polohy je zakázáno. Pokud systém zjistí pokus o obcházení územních omezení, může být váš účet pozastaven nebo trvale zrušen.

Hraní z území států, kde je online hazardní hraní omezeno nebo zakázáno, je striktně zakázáno.

3. Registrace účtu a zabezpečení

Pro používání Služeb Skyroll musíte mít platný uživatelský účet. Při registraci jste povinni uvést pravdivé, přesné a úplné údaje: jméno, datum narození, adresu trvalého pobytu, e-mail a platební údaje. Společnost má právo vaše údaje kdykoli ověřit prostřednictvím ověření identity (KYC).

Je povoleno mít pouze jeden účet. Jakýkoli pokus o vytvoření více účtů, používání falešných údajů nebo sdílení účtu s jinou osobou bude považován za porušení těchto podmínek a může vést k uzavření účtu a propadnutí bonusů nebo výher.

Skyroll chrání vaše osobní údaje pomocí SSL šifrování a pokročilých bezpečnostních systémů. Jste však zodpovědní za důvěrnost svých přihlašovacích údajů. Pokud máte podezření, že váš účet byl zneužit, kontaktujte okamžitě zákaznickou podporu.

4. Ověření identity (KYC) a opatření proti praní špinavých peněz (AML)

Skyroll Casino je povinno dodržovat zásady zákona č. 253/2008 Sb. o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu (AML zákon). To znamená, že před umožněním výběru prostředků může být vyžadováno ověření identity.

Může být požadováno nahrání kopie osobního dokladu, dokladu o adrese a potvrzení vlastnictví platební metody. Pokud nejsou tyto informace poskytnuty, mohou být některé funkce účtu omezeny.

Všechny údaje jsou zpracovávány v souladu s GDPR a ukládány bezpečně. Skyroll má právo nahlásit podezřelé transakce příslušným úřadům. Tyto postupy chrání hráče i samotného provozovatele.

5. Vklady, výběry a platební metody

Skyroll Casino přijímá platby výhradně v českých korunách (CZK) prostřednictvím ověřených a licencovaných poskytovatelů platebních služeb.

Vklady lze provádět pomocí platebních karet, bankovních převodů nebo elektronických peněženek, které jsou uvedeny na webu. Minimální i maximální limity jsou specifikovány v sekci „Pokladna“.

Výběry se zpracovávají obvykle do 24–72 hodin, podle použité metody a úrovně ověření účtu. Skyroll nikdy neúčtuje žádné interní poplatky, ale vaše banka či poskytovatel platební služby může mít vlastní poplatky.

Pokud je zjištěna neobvyklá nebo podezřelá transakce, může být výběr dočasně pozastaven do doby, než bude ověřen jeho původ.

V souladu s českou legislativou jsou finanční prostředky hráčů vedeny na oddělených bankovních účtech, aby byla zajištěna jejich ochrana.

6. Bonusy, promoakce a věrnostní program

Skyroll nabízí bonusy a propagační akce, které mají za cíl zpříjemnit hru a odměnit aktivní hráče. Každá akce má vlastní podmínky – výši bonusu, požadavky na protočení (wagering), časovou platnost a omezení podle typu hry.

Je vaší povinností se s těmito podmínkami seznámit před přijetím nabídky. V případě, že jsou zjištěny pokusy o zneužití bonusového systému (například vytváření více účtů nebo strategie s minimálním rizikem), může Skyroll bonus zrušit a účet uzavřít.

Skyroll zaručuje, že všechny bonusové nabídky jsou transparentní, férové a v souladu s pravidly odpovědného hraní a českými právními předpisy o reklamě a hazardních hrách.

7. Pravidla her, spravedlivost a technické chyby

Všechna kasinová hry dostupná na platformě Skyroll jsou provozována licencovanými vývojáři a jsou nezávisle testována na férovost a náhodnost výsledků prostřednictvím certifikovaných generátorů náhodných čísel (RNG).

Každá hra má jasně definovaná pravidla a výplatní tabulky, které jsou dostupné v uživatelském rozhraní. V případě technických potíží nebo přerušení spojení budou sázky vyhodnoceny podle záznamů v systému.

Skyroll neodpovídá za výpadky internetového připojení na straně hráče. Při selhání softwaru nebo systému si provozovatel vyhrazuje právo anulovat chybná kola a opravit zůstatek na účtu hráče.

Zneužití technických chyb, manipulace se softwarem nebo pokusy o podvodné jednání povedou k okamžitému zrušení účtu a zadržení prostředků.

8. Odpovědné hraní a ochrana hráčů

Skyroll podporuje zásady odpovědného hraní a považuje je za klíčový prvek své činnosti. Cílem je zajistit, aby hraní bylo formou zábavy a nikoli způsobem řešení finančních potíží nebo psychického úniku.

Každý uživatel má možnost nastavit si limity pro vklady, sázky, ztráty nebo délku herní relace přímo ve svém účtu. Hráči mohou kdykoli aktivovat dobrovolné vyloučení (self-exclusion) na určitou dobu nebo trvale. Skyroll také respektuje státní Registr osob vyloučených z účasti na hazardních hrách (ROV) – uživatelé uvedení v tomto registru nemají přístup na platformu.

Provozovatel spolupracuje s odbornými organizacemi, jako je Národní linka pro hráče v krizi (800 350 000), a poskytuje odkazy na informační materiály o rizicích hazardního hraní. Cílem je pomáhat hráčům rozpoznat varovné signály a udržet si zdravý přístup ke hře.

Skyroll investuje do prevence a vzdělávání svého personálu, aby všichni zaměstnanci rozpoznali možné projevy problémového hraní a dokázali reagovat citlivě a profesionálně.

9. Práva a povinnosti uživatele

Každý uživatel Skyroll Casino má právo na férové zacházení, ochranu osobních údajů a transparentní přístup ke všem informacím o hrách, bonusech a podmínkách. Hráč má právo kontrolovat své transakce, zůstatek a herní historii prostřednictvím svého účtu.

Zároveň se hráč zavazuje:
– poskytovat pravdivé a aktuální informace,
– neprovádět žádné podvodné, spekulativní či nelegální aktivity,
– nevyužívat účet jiných osob ani neumožnit přístup ke svému účtu třetím stranám.

Skyroll si vyhrazuje právo provádět kontroly a interní audity. Zjištění porušení těchto pravidel může vést k uzavření účtu, zrušení bonusů a nahlášení incidentu příslušným úřadům.

10. Pozastavení nebo zrušení účtu

Provozovatel může pozastavit nebo zrušit účet uživatele, pokud zjistí porušení Obchodních podmínek, pokus o podvod, zneužití bonusového systému nebo porušení právních předpisů.

Během pozastavení jsou všechny transakce, včetně výběrů, dočasně zmrazeny, dokud nebude situace vyšetřena. Pokud se prokáže podvodné nebo nelegální chování, může být účet trvale uzavřen a finanční prostředky zadrženy v souladu s právními předpisy.

Uživatel může kdykoli požádat o zrušení účtu dobrovolně. V takovém případě Skyroll vrátí zbývající finanční prostředky po ověření identity a splnění všech zákonných požadavků.

11. Omezení odpovědnosti

Skyroll poskytuje své služby „tak, jak jsou“ („as is“) a neodpovídá za dočasné výpadky, technické poruchy, ztrátu dat nebo jiné události mimo svou přímou kontrolu. I když děláme maximum pro zajištění stability a bezpečnosti, nelze zaručit, že web nebo aplikace budou vždy dostupné bez přerušení.

Provozovatel nenese odpovědnost za škody způsobené chybami v připojení k internetu, nesprávnou konfigurací zařízení hráče nebo poruchou u poskytovatele softwaru. Maximální rozsah odpovědnosti Skyroll v jakékoli situaci nepřesáhne aktuální zůstatek na účtu uživatele.

Uživatel přistupuje ke službám na vlastní riziko a odpovídá za veškeré činy provedené prostřednictvím svého účtu.

12. Duševní vlastnictví

Veškerý obsah na webových stránkách Skyroll, včetně textů, log, obrázků, videí, zvuků, softwaru a herních mechanik, je chráněn autorským právem a je výhradním vlastnictvím společnosti Skyroll nebo jejích licencovaných partnerů.

Kopie, distribuce, úpravy nebo jakékoli jiné využití tohoto obsahu bez předchozího písemného souhlasu jsou přísně zakázány. Hráčům je udělena pouze omezená, nepřevoditelná licence k osobnímu, nekomerčnímu používání služeb.

Jakékoli porušení práv duševního vlastnictví bude řešeno právní cestou v souladu s českými zákony.

13. Vyšší moc (Force Majeure)

Skyroll nenese odpovědnost za zpoždění nebo nemožnost poskytování služeb způsobenou událostmi, které nelze ovlivnit — například přírodní katastrofy, výpadky energie, kybernetické útoky, válku, stávky nebo zásahy státních orgánů.

V případě vyšší moci může být provoz dočasně přerušen bez nároku uživatelů na náhradu škody. Služby budou obnoveny ihned, jakmile to okolnosti dovolí. Pokud by přerušení trvalo déle než 30 dní, mají obě strany právo smluvní vztah ukončit bez sankcí.

14. Řešení sporů a rozhodné právo

Tyto Obchodní podmínky se řídí právním řádem České republiky. Jakýkoli spor mezi hráčem a provozovatelem se nejprve řeší neformálně prostřednictvím zákaznické podpory.

Pokud se nepodaří spor vyřešit dohodou, může být předán České obchodní inspekci (ČOI) nebo jinému orgánu mimosoudního řešení sporů (ADR). V krajním případě je příslušným soudem soud České republiky podle sídla provozovatele.

Skyroll podporuje transparentní a spravedlivý přístup při řešení jakýchkoli konfliktů a respektuje rozhodnutí příslušných orgánů.

15. Kontakty a závěrečná ustanovení

Pro veškeré dotazy týkající se těchto podmínek, účtu, plateb nebo technických problémů je k dispozici zákaznická podpora Skyroll, která funguje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Podpora komunikuje česky a anglicky, prostřednictvím online chatu nebo kontaktního formuláře dostupného na webu. Veškerá komunikace je důvěrná a údaje uživatelů jsou chráněny v souladu s GDPR.

Pokud bude kterékoli ustanovení těchto podmínek prohlášeno za neplatné, ostatní ustanovení zůstávají v platnosti. Používáním služeb Skyroll potvrzujete, že jste si tyto podmínky přečetli, porozuměli jim a souhlasíte s nimi v plném rozsahu.